mer om ljusskenet på himlen

Hoj.
angående det med att himlen lyste upp så har det kommit mer fakta om det, http://www.trelleborgsallehanda.se/article/20090117/SKANE/554341954/1339 . gå in och läs, det sägs att man tror att det var en meteor.. . ja, om ni läser hela texten så står det faktiskt olika funderingar, någon tror att det är en meteor, någon tror att det är något från en satelit, en satelitbit eller något.. ja ni förstår när ni läser texten. skrämmande!

iallafall, idag har jag varit ute och ätit, em. . nu har jag börjat igen, haha.. nej men det ska inte hända ofta! har precis duschat och nu tittar jag på magi, på tv som visas på kanal 5. nej nu ska jag fortsätta med att titta, helt spännande är det! ha det bra, så hörs vi imorgon runt 6-7 tiden om inte lite senare, you know, praktiken imorgon igen & jag kommer inte att ha tillgång till någon dator alls under dagen, tyvärr. men jag säger godnatt nu,

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0