ny bloggdesign

Hejsan!
nu har jag fixat om bloggdesignen som ni ser, bättre eller sämre? kvittar. som jag sa innan så bryr jag mig inte så speciellt mycket, det är min blogg och jag som bestämmer hur den ska se ut. jag är nöjd! men men, nu har jag varit i tvättstugan och kom precis på att jag är ganska hungrig så jag ska ta och fixa något som jag kan äta, mamma lagade pizza innan, men jag tycker inte om champinjoner så jag åt inte, mamma tyckte synd om mig och ville göra en ny åt mig men jag sa nej. hah, ja jag är kräsen men men! ;p jag ska ta och laga något nu, sen blir det tvättstugan igen.

you know what?
jag är väldigt glad över att jag fixade bloggen igen, för utan den, känns allt heeelt tomt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0