PRAKTIKEN - kanonkul

Hejsan sötnosar!
Har precis kommit hem från praktiken. slutade sex och sen blev det mc donalds med selma och iris. nu är jag hemma och mina händer gör ont, har fått några utslag.. oj /: men men, iallafall. sorry för att jag inte skrivit idag, jag har ju anledningar, praktiken! från halv tio till sex. men men, idag har det varit riktiigt skoj, har gjort massor med skoj, ex handlat myyycket på ica :) men men, nu är jag iallafall hemma och är ganska sugen på ballerinakex, så det ska jag mumsa på och sen ser vi vad vi gör. btw, jag läste inte i min engelskbok igår så jag får ta och göra det nu, eftersom att jag fick reda på att vi kommer ha prov (oförberett) i engelska nu på torsdag och på fredag. ojjjj? så, man kan inte plugga men som sagt, läsa kan man och man blir bättre efter läsning! (A) (leker smart)

nu ska jag göra annat.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0