TH - tröjor


ja, många har nog redan varit inne http://www.tokiohotel.com/ och checkat, mums så snygga tröjor dom har! själv har jag den jag ringat in, mmmm! blev tokig i den och var tvungen att ha den.. men nu är det så att jag också skulle vilja ha den röda, en liten sötnos är den:) om ni vill in och beställa så är det bara till att gå in på
 http://www.deutschrock.de/tokiohotel_en/ .
såhär ser den röda sötnosen ut,

framifrån

bakifrån
SÖT VA!?

sen så hittade jag också en riktig snygging! you wanna seee? jag är kär(A)  

framifrån

bakifrån
är den inte snyyyyyyyyyyyyygg?! jag vill ha!:(


till sist men absolut inte minst, så har vi min älskling! :)


höhö, den lilla pilen på luvan, glömde ta bort den, whuuups? :)

btw, dålig bild.. min tröja ser inte ut som den gör på bilden, alltså det vita är inte den färgen på bilden. utan riktigt vitt som det ska vara! ;p


ja, som sagt. amela älskar sin tröja!:)

det var allt för idag, om detta! :) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0