tillbaka igen då?

Hoj.
Nu är amela tillbaka, yep. allt blev så klyddigt och jag orkade bara inte ha kvar min blogg, när jag väl tog bort den så blev vissa "varför har du tagit bort din blogg"? "jag läste ju din blogg, du kan inte ta bort den". men, ja alltså jag kände mig helt tom utan den, ändå. så det är inte bara för er som jag kommer tillbaka, men i försig, så är det de, men lite för att jag också ska kunna skriva om vad jag känner och tycker, och om vad som händer här i livet. ya, så nu är jag tillbaka så varsågod, läs. hah, kom gärna med kommentarer om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om, nu i min nya blogg. innan skrev jag bland annat om, jaa.. . det som står längst ner. but anyway, jag kan börja med att berätta om dagen. min dag började med att jag vaknade av att ljuset tändes och det gjorde så ont i ögonen, kunde inte sova! och sen så hör man riktigt hög musik, klart så får jag damp eftersom att jag börjar lite senare idag så jag börjar skrika "HÖJ LITE TILL"! till min syster då, "JAG SKA"! svarar hon tillbaka. sen så vänder jag mig om och tar täcket över huvudet. när jag väl somnat om så hör man ännu en musik som börjar spela, och jag fick sån huvudverk av att två låtar spelades samtidigt, den andra musiken kom då från min mobil (alarm) jaaaa, så jag lät mobilen sjunga, försökte somna om tills den började igen, den snooza till halv åtta (jag hade lagt den på 07.00) och sen var det dags att stiga upp, minela var här vid åtta och sen var det dags att cykla mot skolan. när jag kommer fram, kommer jag på att jag kunde gjort en super bra sak, men ja, det gjorde jag inte. jag kunde smsat elin och sagt att vi inte hade någon svenska idag så vi kunde sova längre, men noooj. så vi bara satt där, tills emma ringer och säger att vi ska ha engelska (dom hade flyttat fram lektionen) så då var det engelsklektion och efter det lunch, därefter hade vi birthes lektion, där vissa redovisade och efter det blev det gunvors lektion, jag är så stolt, gunvor hjälpte mig med den svåra uppgiften som jag inte kunnat klura ut i flera dagar, ja flera dagar! tack (: så nu kan jag bara fortsätta med nästa uppgift, men när det blir får vi se. hah, har nämnligen prov den 22 januari i företagsekonomi, ojoj! så jag måste göra klart alla uppgifter och sen börja plugga. detta måste göras snart, så jag har några dagar på mig att plugga också. ya! ja, just det, igår redovisade jag om produkten, så det är klart nu, skönt. måste börja läsa i min engelskbok, "bra att läsa mycket, säger läraren" hahahah, anyway. back to today.. . efter skolan så hjälpte jag mamma och kom karna hem till mig. vi såg på björn gustavsson - ett livsverk, asså jag har aldrig tyckt om honom, varför vet jag inte. kanske för att alla andra tyckte om honom? jag vet inte, aja.. . men nu, nu när jag sett hans "film" så, hahaha. asså, han är riktigt ball, så fuuuuul! ;D han är snygg, men på sättet han är, så är han så fuuul HAAHA. jaja, ni fattar kanske inte, men ja jag och karna vet vad vi menar. "kanonkul" (tumme upp). ja, efter en massa skratt så blev det möte för badhuset, fick veta när vi skulle börja jobba och lite annat, nice. blev skratt där också, haah... . sen så blev det hem och fortsätta på björn gustavssons "film". ja, som sagt, fick höra att filmen är riktigt dålig, när jag skulle hyra den, men noijj. den är braaaaaaa! kanonkul - tummeupp! aja, nu ska jag inte sitta här och babbla på, nu hade jag tänkt spela lite röj-flaggor på msn (det äger) HAHA, och sen blir det sova. schuuuule imorgon ju! auh, ha det så bra. Godnatt!

vad min blogg "handlade" om innan.
(behålla allt? ta bort allt? lägga till annat?)
tell me, så jag vet!

  • min vardag, mitt liv
  • dagens klädsel visade jag upp
  • TVidag - tvtips
  • tokio hotel
  • ja, nog var det mer men jag minns inte så mycket.
  • jo, musik också.
  • något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0