it's to late



hejsan sötnosar.
hoppas allt är bra med er, själv är man på topphumör även om jag var så himla sur imorse, orkade inte gå upp och fixa inför jobb.. men jag lyckades ta mig dit iallafall. även om det ösregnade, och då menar jag verkligen ösregn. men jag kom dit iallafall. allt gick riktigt snabbt, mycket kunder, vilket jag inte trodde eftersom att vädret var såå sjukt dåligt. men men, man kan alltid tro fel. som sagt, allt gick snabbt för man hade riktigt mycket att göra. men det gick bra iallafall, slutade klockan sex och sen blev det hem. annars brukar jag alltid vara deppig och trött efter jobb men nej, idag är det fanimej tvärtom. idag är jag superglad! :) aiiight, så ska det vara varje dag. och den som gör mina dagar ännu bättre är karnaaaii. me love ya!(:


det är offattbart, hahahahha. ohnej, vilket ord? jaja.. helt konstigt nu när jag har så tunnt hår. så tjockt som det var innan, och nu ja... känns superskönt iallafall. men jag blev lite chockad över att det var så tunnt när jag fixade två flätor. seriöst, så små & smala flätor.. jajaaa :O innan när jag skulle göra flätor, i hela håret, så blev en sån fläta som jag får nu, om jag gjorde minst tio sånna flätor.. jaja, konstigt. aja sånt är livet.. haha, asså förlåt för detta konstiga inlägget, finns säkert fullt av saker ni inte förstår nu och ja, hahahaha. asså, jag är bara så glad just nu så jag kan inte hjälpa allt jag skriver just nu.. (AAAA). kan inte hjälpa det, det är inte så ofta jag är glad, den senaste tiden. så måste ta vara på tiden när jag väl är det. hih, & bra musik hjälper alltid lite extra.. har lust att fäääääääista. let me dance to you baby, just loook and enjoy.



it's little to late for you to come back now..
you're just a boy, you don't understand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0