Desirée & Paulina

hello sötnosar. hoppas allt är bra med er, själv är det helt okej här. har nästan precis kommit hem från jobb, jobbade två timmar extra istället för denise. när jag sen skulle mot min cykel så träffade jag på två snyggingar. johanna & josse, satt lite och pratade och klaga osv osv. ;) haha, sen fick jag cykla hem. nu är jag här och är sisådär hungrig. ska ta och äta, hörde att mamma lagat en pizza till mig, ssåå snäll! :) sen efter det får vi se vad som händer!

aja, nu tänkte jag bara dra upp en sak. ni som tycker om att besöka Desirée & Paulinas bloggar, förvänta er inget annat än bråk & vänskap sen igen. dom bråkar ofta & sen blir dom vänner igen. vilket är bra, men det som inte är bra är att dom säger & skriver dumma saker om varandra i sina bloggar, vilket bara gör så dom får fler besökare, smarta tjejer! för vem vill inte läsa en blogg där man bråkar & skriver saker som dom gör & avslöjar saker om varandra.. osv osv.. . jag själv läser eller besöker deras bloggar. desireés blogg läser jag, men paulinas besöker jag bara, detvillsäga kollar på bilder när hon lagt upp några. varför jag gör det? jag vet inte riktigt varför jag tycker det, men jag tycker att desirées blogg är mer intressantare, även fast hon leker övermycket. men ändå. själv tycker jag paulina är översööt och verkar snällare än desirée men det är jag inte ensam om att tycka! iallafall. det jag ville säga är då att ni som läser deras bloggar, tro inte att dom kommer vara ovänner förevigt, det tror inte jag iallafall. dom skrev i något inlägg för någon dag sedan om att dom träffats igen. så det kommer bara fortsätta så, dom blir vänner.. bråkar och skriver saker om varandra i deras bloggar. blir ovänner... blir vänner och så fortsätter hela historien igen..

men ska jag vara ärlig, tycker jag det är väldigt synd om dom, att bloggen påverkat deras vänskap. himla synd! men så är livet, vänskapen var nog inte stark nog..

nu ska jag äta pizza. kram på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0