hemma från jobb

hejsan sötnosar. har precis kommit hem. var och jobba från tio till sex, sen gick jag ut lite med några vänner. nu är jag hemma och är såå trött. och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering! vet ni vad som hände igår? jo.. först så jobbade jag och sen hem för att bara fixa mig snabbt, eller byta om som sagt. sen åkte vi in till malmö för att säga hejdå till min storasyster som åkt till bosnien, hon är framme om ungefär en timme, alltså på plats! hon är i bosnien nu, men om typ en timme är hon där hon ska. det har gått bra under vägen och allt, som tur är! :) iallafall, då vi kom till bussen, som hon skulle ta. fick jag mig några tårar, saknar henne redan. visste att jag skulle gråta, men så mycket visste jag inte.. :/ iallafall, sen kom karna och vi var med henne. vi träffa många "nya vänner". hahahah, herregud. sen blev det bio för oss. såg drag me to hell. sååå läskig, jag fattar inte att jag ens gjorde det.. jag som är så rädd för skräckfilmer, men men vad gör man inte för vänner? som sagt, jag och min lillasyster kunde inte stå ut en sekund till så vi gick ut, skiträdd var jag.. och när vi går ut skrattar folk åt oss som sitter och ser filmen, ja men vad då? haha.. tål man inte så gör man ju inte det.. mina fötter åkte upp av reflex så rädd som jag var. varje gång ljudet blev högre åååå :p haa, och plus att vi satt längst fram... jaja, när vi gick ut satt karna ensam kvar och tittade, synd haha.. fattar inte att hon ens vågade.. menmen.. :) sen halv tolv skulle vi till bilen och träffade nya vänner där också hahhaa.. ohnej.. anyway, när vi var här så fick vi ideén att karna skulle övernatta här och det gjorde hon.. jag sov på golvet, buuuuuuuuuuut tänkte inte för mig innan, jag som är så rädd för skräckfilmer och som jag tittade på just innan vi kom hem, så skulle jag ligga på golvet.. dom två somnade snabbt, ja här låg jag döörädd som en liten mus och inte visste vad jag skulle göra.. ville dö! seriöst, så rädd som jag var. jag satte igång tv'n och sen var de inget kul där.. var uppe skitlänge och sen somna jag, fattar inte hur? aha..

ja som sagt, idag börja jag tio, när jag kom till jobb skrev jag in i boken att jag kom klockan 9.. ja, man märkte ju att jag inte sovit något inatt! hahahha, ohnej.. men såklart så ändrade jag det till tio. övertrött har jag varit och är det fortfarande, såklart. så nu ska jag ta och äta och sen ser vi, kanske lägger mig i sängen och vilar en stund, det behövs! imorgon är jag också ledig, så det är suuuperskönt! loveit.

btw, på måndag ska jag klippa mig! :) ska ta en bild på för & efter.. åå visa er såklart :) hiih, ska klippa mig kort kort kort.. <3 ;)

nu ska jag svara & godkänna alla kommentarer :) puss på er. fortsätt läsa & kommentera :)

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

haha jag vet inte =)

2009-07-11 @ 20:20:11
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: IDA

SV hej :D jodå, varit med kompisar o så, trist väder :P ihhihihi . Nemen tack :D hehe (a)

Premunera gärna på min blogg ?(A)

2009-07-11 @ 20:24:51
URL: http://strawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0