I HOPE!

Tjenixen! Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej. Lite trött bara, kanske dags för mig att ta och lägga mig? Jobb imorgon ju, och just nu känner jag att jag inte orkar gå dit imorgon. Jag vet inte varför, det har ju gått så bra dessa två dagarna. Aja, jag får sånna tankar ibland. Känns helt fel att gå dit, även om inget har hänt. Skumt. Men det finns inget val, så whaevaah! Åh, btw så måste jag höra med alla som jobbar imorgon om någon kan byta med mig, antingen på söndag, om någon kan ta mitt pass på söndag, så kan jag ta dens någon annan dag. För jag och Karna har planerat lite saker! Sova i malmö, att man tackar nej till det!? Hallo! Haha, men synd bara om ingen kan ta mitt pass. Fast om någon tar det, så blir det super. Då jobbar jag på lördagen och så blir det hem för fixning och sen drar vi till malmö, sover där till söndagen. Varför jag ska ta ledigt på söndagen, om ni undrar så är det för jag börjar tidigt då och jag kan inte komma jättetidigt från malmö till jobb. Så hellre skippar jag den dagen från jobb och tar och går till stranden där borta eller något. Vi ser! Vi ska inte hoppas på för mycket bara. Om detta inte blir av nu, så tar vi det nog på måndag till tisdag. Om någon då kan ta mitt pass eller om någon kan byta med mig så jag jobbar på kvällen på tisdagen istället. Aja vi ser, bara jag minns allt detta till imorgon, så jag minns fråga någon. Jag glömde bort det idag, dvs.. Synd! Men jag ska borsta tänderna nu och sen ska jag lägga mig. En stor dag imorgon, wooooo... Ha det bra, nu säger jag godnatt! Orkar inte skriva mer idag, ni har redan fått riktigt många inlägg ;) Puss på er.



Får inte glömma, ska uppdatera en grej om tokio hotel imorgon. Skriver det här så jag inte glömmer det imorgon! Har velat uppdatera om dom ganska länge nu men glömmer alltid bort & göra det. Och nu tänker jag inte göra det för jag har redan sagt GODNATT! Hihi.

släpp aldrig dina drömmar

Puss.


Kommentarer
Postat av: Leia

Brukar man inte alltid känna att man inte orkar gå någonstans på morgonen?! =)

2009-07-31 @ 22:41:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin lördag & 1a augusti!

2009-08-01 @ 10:34:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Laila

Har varit i Alanya så såg din kommentar först nu :) Det var snällt sagt vad glad jag blir =)

2009-08-01 @ 11:52:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SVAR: åh tackar tackar :) hehe, vet väl inte om jag tror så starkt på mig själv, men jag vill inte släppa alla drömmar bara för att det tar emot ibland. Allt bra med dig?

2009-08-01 @ 12:15:16
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: sannie

Hoppas du får en fin lördag idag :)

några planer?

2009-08-01 @ 12:39:13
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Elina

fin blogg:)

btw, har beslutsångest! klicka gärna in ppå mitt inlägg som heter "1,2,3 eller 4?" och säg vad du tycker! ha en bra dag:D

2009-08-01 @ 18:41:30
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0