Jobb, puh!

Hello, vet ni vad? sååå skumt, haha! igår kom ju syster hem och då sa jag komigen vi dricker lite, firar.. sen sa jag så kommer dom från jobbet ringa mig och säga att jag ska jobba, så kommer ja vara helt borta.. men! (vi drack inte) det var bara flipp. men det sjuka är att imorse, klockan 08.00!!! ringer min mobil, står att det är chefen men det var denise.. jag fick komma, det hade tyvärr hänt något dåligt så amela fick hoppa in.. puh, jag var där tjugo över åtta, muu! död kan jag säga!! : o aja, jag jobbade iallafall till två och sen ringde jag selma så var hon och mirela på stan.. gick dit och sen blev det hem, byta om och dra till malmö. har shoppat lite, jag fick med mig ett par jeans från vero moda och ett linne från gina tricot. sen åt vi på Max, första gången för mig.. men det är som vanligt, jag gillar inte att äta på nya ställen, vill bara ha mc cicken junior, typiskt mig. men men! det var helt okej, åt någon cyklingmeny, kycklinghamburgare, pommes och coca cola. sen ville jag ha en glass och mina syskon bara "var får du plats med allt". sen, det värsta av allt =( haha! jag vill dööö.. miin storasyster sa att jag gått upp i vikt, shit.. seriöst, jag blev ju såklart lite sur så hon bara " hahaha, varför blir du så sur" varför ska jag inte bli sur? inte vill jag vara tjock? haha. aja, det är ju bara mitt fel isåfall.. fast även om jag hörde för någon dag sen att jag gått ner. vafan ska man tro på? hmh... jaja, en härlig dag idag iallafall. imorgon är jag ledig, skönt! vilket jag skulle vara idag också, men blev inte så.. aja.. nu sitter jag och lyssnar på min älskade cd, som vi fick från Behrang Miri. Han är så bra, looove! Ny favorit! =) haha.. aja, nu ska jag göra annat. PUSS



du gör det bara svårare för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0