Kissies.se

okej, here we go.. alla vet väl vem kissie äär? ni som inte vet.. så är hon en människa, som alla andra. som bloggar, likasom kenza och stinalee. kissie, stinalee & kenzas bloggar, de är dom tre jag läser mest.. dom jag gillar bäst.. iallafall, det var inte det jag ville skriva om.. utan nu kommer vi till det att kissie, jag diggar henne.. det gör jag, hon skriver saker som folk tror så mycket på, hon "gör" sig snygg, säger att hon är snygg och såå, överdriver ganska mycket.. som folk tror på, som folk tror att hon menar allvar.. vilket bara är kul! men, det jag inte tycker om är att hon skriver dåliga saker om unga mammor, emos med mera.. det som gjorde mig "arg" var inlägget om tre personer som hon tagit kort på, som hon förmodligen inte frågat om lov, heller. men, att hon lägger in bilderna på sin blogg, som hela världen kan läsa och se.. jag är inte emo själv, så jag vet inte hur det känns för dom när folk kommer och pratar skit om dom för dom ser ut som dom gör. men jag gillar dom, bara för att alla andra ska komma och vara avundsjuka för att dom inte vågar klä sig som dom själv vill utan klär sig precis som alla andra för dom är osäkra på sig själva, sen klagar dom på "emos". dom är lika mycket människor som alla andra, som ni, som mig.. dom gör sitt, vi gör vårt. inte ska vi behöva klaga på varandras klädstil osv osv.. innan tyckte jag inte så starkt om detta, men det var inte så att jag sa dumma saker om dom och annat.. jag är en sån människa, som tycker om saker som är annorlunda, som inte är precis som allt annat och alla andra.. men mina ögon har öppnats mer för "emos" efter tiden som jag lyssnat på tokio hotel. inte för att jag menar att dom är det, för det är dom inte. utan mest, för att bill sminkar sig, och är annorlunda, därför älskar jag att han gör som han gör, att han ser ut som han gör, han är snygg! han är snygg och behöver inte vara som alla andra killar för att behöva vara snygg, nej, han är den han vill vara, där med är han snygg som han är nu. och deras musik, rock.. har gjort att jag ser mer åt "emos". tycker mer om dom osv osv.. jag förstår inte hur mycket ett band kan göra så ens ögon öppnas till nya saker, me mera... men that's good! jag tycker bara detta är fel av att personer som är "kända" ska skriva dåliga saker om folk som inte är som en själv, speciellt inte när alla, när vem som helst kan läsa om det och se bilderna. som till och med är tagna i smyg förmodligen. för inte tror jag att man kommer fram och frågar "får jag ta kort på er bakifrån, och sen lägga in bilden på min blogg som hela världen kan läsa?". nej.. . som sagt, jag diggar kissie men detta var för mycket, man gör inte så.. tycker du inte om dom, håll det för dig själv. snälla du.. .

vissa, eller alla? tycker mer om att läsa inlägg när det finns bilder till. men detta får bli utan, för jag tar inte bilder utan att be om lov först.. men ni får vara nöjda med det som det är.. okej? kommer bilder i andra inlägg istället.. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0