Michael Jackson

okej, nu tänker jag inte hålla detta inne längre, eller vissa vet ju redan om det. men ändå :) tycker inte ni också att Michael Jackson är/var snygg? jag vet att han har opererats osv osv och att vissa eller många tyckte att han såg läskig ut.. jag tycker att han är/var snygg. riktigt snygg, men jag tycker som sagt om annorlunda saker.. nnej men seriöst, titta själva! ja, tyck vad ni vill. men det är vad jag alltid tyckt, kommer alltid tycka.. nu ska jag inte prata om michael jackson längre, nu är han död.. det är nu alla pratar om honom, tycker det är synd. samma gäller mig, jag har alltid tyckt om hans musik, men allt har blivit starkare nu när man fått reda på att han inte lever längre.. men nu ska jag inte prata/skriva om honom mer.. nu ska jag bara lyssna på hans musik på MTV och njuta... R.I.P Michael Jackson.

nu kommer man in the mirror.. <3




<3


Kommentarer
Postat av: - THE LIFE OF ELIN

Håller med dig faktiskt!

2009-07-10 @ 00:39:40
URL: http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0