ny film igen

haha, nu har vi sett kung fu panda, skitbra var den. helt rolig, hahaha ohnej! sen skulle vi se saw IV men jag våga inte, så karna såg liiiite, så bytte vi film. nu ser vi på någon arabisk film, vettiiifaan. fast ingen text finns det så karna pratar om balsam, att dom i filmen pratar om balsam. jaja, kul iallafall. hittade även ett par skitfina jeans på gina, som jag lagt undan. ska köpa dom imorgon, om min lön kommit! :) sen ser vi vad som händer, hoppas på påååå.

här kommer några bilder (:





GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Tarik

haha den saw IV e fattig har sett den. Fina bilder :D

2009-07-26 @ 23:33:22
Postat av: amela

Svar till Tarik: Haha, okej. Det är inte så att jag såg den och kommer aldrig att göra det, så haha spelar ingen roll om den är bra eller dålig :) hahaha. Tack! :)

2009-07-26 @ 23:38:28
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0