MAT... klaga klaga ....

tjena mittbena.
jesam duktig, har städat mitt rum nu. äntligen, jag skrev ju att jag skulle göra det igår. men hade verkligen ingen ork.. pft, nu är det iallafall gjort. har inte ätit än, städade huset och diskade igen, hmm. . så nu har jag iallafall gjort mackor och tagit ett stort glas med juice. sad ce amela da jeeede, sen får vi se vad jag gör tills karna kommer.

här sitter jag och äter mackor, torra mackor.. det vill säga, mackor med bara salami (not gris). ja, vem tycker om sånt? förutom jag? eller, aa.. tycker om & tycker om. mh, det är ju inte så att jag äter annat.. jag stör mig på mig själv just nu. när alla andra äter mackor äter dom nästan alltid OST. varför? det är inte ens gott, det luktar inte ens gott!? jag har velat smaka flera gånger då min syster ätit det.. men första gången då jag smakade var jag sååå nära på att spy, ue.. kommer aldrig glömma den dagen, pffff.. stod och sköljde munnen helt länge tills smaken gick bort. sen äter jag heller inte majonäs och andra saker som gör mackan god. smör äter jag, men absolut inte med salami. sylt älskar jag fast det har vi inte just nu, ohnee vad sugen jag blev på sylt nu =(. aja, jag får nöja mig med mina torra mackor. jag stör mig på att jag inte kan äta vad som helst! varför jag inte gör det? jo för det inte är gott? varför kan alla tycka om det och inte jag? ORH!
något annat jag inte heller äter är såser till mat, hm.. ja när alla äter sås med mat, ser så gott ut! men smakar inte gott, inte till mig iallafall. det enda jag äter som är "sås/dressing" är den dressingen i mc cicken junior på mc donalds och road irland dressingen, ellr vad den nu heter som vi har på jobbet. nothing else, aja,. nu ska jag inte klaga mer, skönt bara att få ut lite ilska på mig själv, genom bloggen. puss!

UE!

Kommentarer
Postat av: Leia

Fattar inte att du inte gillar sås?! :O

2009-07-23 @ 14:24:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

ost är ju skiiiitgott :D

2009-07-23 @ 15:00:59
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

sv. tror inte du är heelt själv om att inte gilla ost, men du är nog en av de få ;)

gillar du inte ostbågar heller ?.O

2009-07-23 @ 15:34:58
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Leia

Såklart, mat utan sås är inte mat =)

Det finns så många goda såser, så kan inte bestämma mig för en. Hehe.

2009-07-23 @ 15:48:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0