STÄDNINGEN - AVKLARAD!

That's great! Fortsätt så guys! =) Nejmen heeeeej! Haha, nä jag är uttorkad just nu. Så lite torr får man vara. Aja, har precis blivit klar med "storstädningen" inne på mitt rum. HAHA, kukuuuuuuuuuuuuu.. Eller vad säger du Karna? Hmm. Nu är det iallafall klart och jag sitter och gör inget.. Karna kom ju bara förbi för att säga hej, eller sitta lite.. Så började jag städa, och hon hjälpte till. Snällt! Nu har hon gått and i'm here. Jag har fortfarande inte ätit, som jag skrev innan att jag skulle. Great.. . Så jag ska ta och göra det nu, uuuh så gott det skulle vara med talalvimaid någonting.. Det jag och karna åt en gång vi var här.. Inte spagetti, utan något annat lite bredare vid sidorna och typ lika långa som spagetti. På bosniska heter det Pilav uuuuuuuuuuuugah, så gott.. Nu ska jag koka vatten och sen ska mat ffixas! Med kajmak & vispgrädde inte gräddegrädde då, utan det man fixar grädda av, för er som inte fatta. Hih, annar hade jag skrivit kajmak / grädde... bluh! haha..  Nu är det jättefint väder ute, kanske ska man ta sig en runda sen? Vet inte. Kommer nog bli av, men vi ser! Aja, magen skriker efter mat. Vi hörs sen,

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0