mitt hår NU.

come back, i'm still here!

hello. här sitter jag och lyssnar på musik när jag egentligen ska in och duscha och fixa mig, sen kommer karna. eller ja, hon kommer nu när som helst.. fick precis ett sms av henne så hon är nog på väg.. whups, jag är inte ens klar, har inte ens börjat med att göra mig iordning.. hih, ja läste smset precis och vad var det jag sa? hon kommer nuuu.. huh! jag ska bara duscha snabbt så kommer jag igen, hade tänkt lägga in bild på "föree" idag, och imorgon kommer då "efter", fast det får bli efter jobb, jag ska klippa mig klockan två & jobbar klockan fyra, fast jag kanske hinner hem innan? vet inte, om jag inte gör annat och går direkt till jobb sen. men om jag går hem direkt efter så lovar jag att ta kort och lägga in bild direkt.. sen slutar jag klockan tio, på jobb. så isåfall blir det då eller dagen efter.. men vi ser! :) nu ska jag duscha, kommer om någon minut..




så nu är amela klar!: ) snabb jag är va? haha.. hon har inte kommit än, men är då påväg. iallafall. nu ska jag bara föna håret och kanske platta det, om jag har tid.. jag tycker inte om att platta håret, har det ofta utsläppt, helt naturligt.. men jag hatar det för det är så stort och tjockt... därför blir det klippning imorgon, oooooo:)


för några dagar sedan, då man var påväg mot malmö.. hmm,




haha, ja såhär såg jag ut för exakt några minuter sedan.. nyvaken och trött,
men det var inte därför jag tog bilderna, utan för mitt hår.. så ser det ut nu,
imorgon ser det ut på ett annat sätt. haha, nu har karna kommit. så nu går jag.
nu ska jag gå, puss.

Kommentarer
Postat av: e l s a ♥

SV: Hehe ja! x) Härligt att det är bra! :)

2009-07-12 @ 16:03:57
URL: http://elsaaaa.blogg.se/
Postat av: Doll

Hahaha okej ..

2009-07-12 @ 16:32:00
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0