We ride we ride

hello. just nu ligger jag baraa och är riktigt trött. vet inte vad jag ska säga om vädret, först blir det lite mörkare och sen solljus, inget till stranden? naj. anyway, igår åkte man runt med karna och selma, träffade även en födelsedagsgris.. men innan det åkte vi in och handlade massor med smink, hahaha karna vi ääägde. "kostar"? auf, nej... neeeeext, ja vi fick som vi ville iallafall, förutom ditt läppglans :/ synd. haha, efter att vi slösat några hundringar på smink såg vi karuseller med mera, gick dit så såg vi folk i folketspark, vi satte oss och såg på några som rappade och några andra som spelade musik, älskar sån "indiansk" musik. sen fick vi åka en karusell, två gånger - gratis. vem tackar nej till sånt? hahaha, farlig karusell (ohno). men det var kul iallafall. sen åt vi på mc donalds och levde livet bara.. . var där hela dagen och sen vid tio åkte vi hem, om jag inte är ute och flyger nu.. fin dag, fin dag..

idag har jag inte gjort mycket alls, bara legat hemma och soooooftat, hah.. nej men noo job för mig idag och jag måste erkänna att det är suuuuuuuuuuper skönt! och mirela åker på fredag, mh. :( ija hocu! =( aja,

eh, odo sad da jedem, place mi stomak. hajde pa se cujemo, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: vendelasvensson

fin bild:) snygg header du har :)!

2009-07-06 @ 15:22:44
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0