Jobb-Stranden

heeello. har fått mera färg, i like it! :)
idag var jag sååååå trött, orkade verkligen inte jobba men det var bara till att byta om och dra.. skulle egentligen jobba till ett men blev frågad om jag kunde stanna till tre, men stanna till halv fyra. sen var det att cykla hem och byta om och cykla direkt till stranden. där träffade jag syster och massa annat folk. vet ni vad? jag gick in i vattnet, doppade mig till axlarna, oohno! haha, första doppet denna sommaren, detta året. hih ;) - på dalabadet då.. . aja, har solat mycket och haft jättekul med amel och smajo och dom andra. härlig dag! imorgon jobbar jag inte så det blir nog raka vägen till stranden, och är där heeela dagen! :) haha, eller så blir det svedala, får se om syster kan köra oss. kkram.


bebo bebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0