Jobb&stan

heeello.
är hemma från jobb & en tripp i stan. slutade klockan ett och gick till syster, vi gick runt lite och kollade kläder, sen mc donalds. sen kom selma och då kollade vi rean på Gina Tricot, haha. asså jag lovar, ni skulle sett min miin när jag såg Gina Tricot. Fullt med affischer på deras fönster, man kunde inte ens se in (genom glaset) hahaha.. men det fanns heller inte så mycket med folk där, det var ju mycket men inte över mycket. alla var väl där vid öppning, 10.00! hahaha, skulle vara kul & se! men men, har precis tvättat håret och hade tänkt gå ut, men vi får se. först ska jag äta pizza, puss!

Kommentarer
Postat av: carro

svar:Allt bra idag :)?

2009-06-23 @ 16:19:24
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0