Kissie har en auktion.....

.... på sin blogg just nu, haha. vet ni vad jag gör? jag har hennes sida upp hela tiden och kollar summan, detta kommer vara sååå himla länge, fast det står att den slutar 00.00 om det fortsätter så länge det vill säga, och fortsätter imorgon klockan 20.00. grymt! det står att det är 500;-. vad jag tror, är att det nog kommer bli mer än 500, för jag tror inte någon kommer ge sig, det blir bara mer och mer, men det tar snigel år! men skoj är det att titta på, ska bli intressant att se vem som vinner priset. vem kan det bli? haha, asså det är bara så roligt detta, alla vet ju att den enda som tjänar på detta är kissie, om det nu är hon som får pengarna, som alla skickar sms för. det kostar ju tio kronor per sms, och tänk så många sms folk skickat hittills, ja hon tjänar ju grymt mycket på detta - om det nu är hon som får pengarna dvs. smart tjej! men som sagt, lycka till den som vinner priset. nu ska jag fixa några mackor och ta fanta exotic, sen ska jag in till mitt rum och fråga selma om hon vill spela lite kort. om hon inte vill så får jag väl äta upp mina mackor och se på tv, finns det inget blir det läggdags. jobb väntar imorgon - btw, äääven REA. kommer vara fullt imorgon, kommer säkert ha jättemycket på jobb också, eftersom att det kommer vara fullt i valen, så kommer folk komma till oss också. men det är bara roligt! vi ses kanske imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej tjejen ;) Kul att du gillade bloggen, glad jag blir! Jag är 21 år född 88 :) Tuusen tack sötnos!

2009-06-22 @ 10:27:04
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0