kört runt liteee

hello.
idag var jag leeedig, riktigt härligt. sov länge och sen såg jag våra bästa år. städa huset lite och sen kom karna hit. var lite här hemma och sen åkte vi in till willys, sen till stan. la undan två linnen och ett par rosa/röda leggins, får gå dit imorgon igen och köpa dom. sen kollade vi runt i stan lite, hitta present. jag fattar inte att jag gör det när jag ändå inte fick ett p*ss från dig... aja, sen blev det mc donalds, ääääta sig tjocka och sen körde vi runt lite, skitskoj! hahahhaha, riktiga galningar. sen blev det hem igen.. kissie wannabe, så himla roliga. ohno! hahhahaha, aja nu ska jag äta lite, är huuungrig. åh, är sugen på glass!

btw, imorgon kommer karna hit igen och då blir det fix, sen fest. puss&kram.

Kommentarer
Postat av: carro

svar:godmorgon :) Vad händer idag :)?

2009-06-26 @ 08:33:04
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0