SLUT MED PRAKTIK!

fatta så trött jag är! sitter och väntar på att desperata hemmafruar ska börja igen (reklam nu). och idag var det sista praktikdagen, wohoooo! tog med godis till anna & hemmagjorda chokladbollar till de andra. själv har jag inte smakat dom (A) hahha. men men, dom sa att dom var goda iallafall & dom åt inte bara en, så jag måste väl tro på det :) haha.

igår var det då praktik och direkt efter handlade jag godis till chefen & sen hem och baka. haha.. & iimorgon ska HPklasserna till dalabadet, men det ska vara dåligt väder så, regnar det blir det till skolan istället. wohwo? :/ men jag orkar inte göra något alls, hade helst velat stanna hemma. ... tänker man efter, asåååå. jag fattar inte att jag varit i skolan VARJE dag, har inte varit sjuk en enda dag under detta året. hur orkar jag med allt? hur?:S aja.. sen på torsdag är det SPEXET, skoooj :) & fredag, skolavslutning. men för mig blir det inte lov, ja får vakna tidigt iallafall. åtta & nio på morgonen för jobb, fredag-söndag. you love to work, don't you? :/

nej nu har det börjat. nu ska jag fortsätta titta,
btw. förlåt för att jag varit frånvarande, men det är inte så lätt när ens dator inte fungerar. sorry! ska försöka vara bättre på uppdateringen, puss!




jag på bröllopet i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0