soligt väder & glass

hejsan!
här sitter jag, är riktigt trött och sur.
dagen började med att jag skulle jobba, från nio till två. sen blev det hem och byta om & så och sen hämta syster så gick vi mot stan igen. jag skrev ju att jag skulle handla klackskor, i did! som tur var så hade ingen köpt just dom jag ville ha och just den storleken, så jag köpte dom idag. nu är de miiina! :) and i LOVE them! efter det så gick jag och syster & kolla runt lite i stan, sen blev vi sugna på glass, köpte det på tasty house och gick ut i solen och åt. sen blev man också hungrig så då blev det mc donalds. när vi var klara gick vi mot pappas jobb eftersom att han ändå sluta just då, så vi åkte hem med honom. jag hade tänkt gå ut snart, men jag orkar verkligen inte. jag har såååån lust att bara lägga mig i sängen och sova & aldrig vakna igen. ja, det är hur jag känner just nu. men men! imorgon är man bjuden på fest? hos elma, men jag ska inte dit, jag orkar inte & så ska vi till landskrona, eller ja mina föräldrar ska dit och vi också OM vi vill. vill vi? aja, vi ser ju imorgon om jag vill eller inte. sen blir det jobb på söndag, måndag (tisdag; tosselilla), onsdag & lördag! på fredag är det fest för janna & amelie för dom fyller arton.
ja, nu vet ni vad som händer under denna & nästa vecka, ungefär! nej nu orkar jag inte sitta här längre, ska diska och sen tänkte jag ta en tablett, har huvudverk! kram!



Kommentarer
Postat av: Carro

svar:glad midsommar sötnos :)

2009-06-19 @ 13:14:44
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0