stan med minela

helloo.
hemma nu, kom precis hem från stan. minela hängde med, snällt!:) först kom hon hem till mig, sen gick vi mot stan, som vanligt blev det maassa skratt och prat om minnen. härligt! sen blev det systrar&bönor, fikade där. riktigt kallt var det ute ocksåååå, /: sen stack vi till H&M och där hittade jag en riktigt fin bekini, roooosa också! den blev min direkt, sen väntade vi på att mirela skulle sluta så gick vi och handlade en bekini till, fast till lillasyster, tänkte att hon också skulle få en, snällt va? :) hihihh. sen gjorde mirela så att jag köpte en pyjamas? (stavning) också, hmm.. jag ångrar mig, snååååle fan.  hahaha.. men men, nu är jag hemma, och jag åt lite.. men jag fattar inte vad som hänt med mig, seriöst.. jag åt som en gris innan, men nu, nu äter jag bara någon tugga och sen vill jag inte ha mer, det är inte så att jag blir mätt utan att mage gör så jag mår illa. iallaafall, nu ska jag leta reda på mina rullor så ska jag ut och åka med miiiriii.
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0