studentfest

eelo! :)

jag måste bara säga att gårkväll, ja det var en suuuuuperkväll! :) riktigt roligt var det, & grattis igen amela <3

en rolig sak hände igår, eller rolig & rolig, jag brände mig på min kind med plattången och det roliga då är,
att det var student igår, innebär "feeest". när jag kommer till jobbet idag, ser dom mitt sår, hahahha. neej, va kul.
vad kan man tro hade hänt? jo, amela blev full & hamna i slagsmål. eller, amela blev full & trillade på gatan? ja, vem vet. hahah. men det roliga var att det var fest igår & det vet ju alla, så kommer jag och jobbar med ett sår i ansiktet, undra vad kunderna tänkte när dom såg mig? ja, undra.... haha, men så alla vet : BRÄNNMÄRKE! så jag var inte full igår & trillade eller annat, vad man nu kan komma på. hih, jag drack inget alls igår, drack det bästa av allt - coca coooooola, you name it! :)

iallafall, riktigt kul var det igår, blev mycket dansdans :) men inte lika mycket som för de andra hööhöö.. (A)
nej nu ska jag se på tv, ha det bra. sååå hörs vi, pusshaaaaj.

btw, bilder från amelas studentfest kommer någongång snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0