svar till kommentar

sanja om Tosselilla 09:  älskar din blogg:D, ska du åka till bosnien i år?

svar: tack! blir så glad av sånna kommentarer som dina! :) och nej jag ska inte till bosnien. :'( jag vill dit, jättegärna! men nemogu :/ jag ska jobba hela sommaren så jag kan inte åka någonstans typ, men jag vill till tyskland makar, bara någon dag när det ändå är närmare än bosnien.. men men, när du nu tog upp om bosnien, hååh. jag saknar att bara vakna på morgonen och tänka, nu ska jag leva liiiivet! först äter man tillsammans med alla och sen spelar man fotboll utanför med killarna. sen på kvällen går man ut och fikar eller festar, där var ju fest typ varje dag.. eller fest, konserter iaf.. sakna! joooj.. . på tisdagar, piaca! på onsdagar, igranka! joooj, jag saknar det.. om du ska dit, ha så kul!!! :) kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0