tosselilla

Tjena.
kom precis hem från en snabb runda i stan med minela. först blev det att cykla hem till henne, lämna lappen som hennes föräldrar skulle skriva på och sen cykla till stan, systrar & bönor för att se om jag skulle jobba den 23, tisdag. det skulle jag göra men som tur var bytte helena med mig, jättesnällt! så på tisdag är jag ledig och ska till Tosselilla, med massa folk. ska bli otroligt kul! jag, selma & minela, kanske ted också, inte säkert än men vi ser. ska bli grymt kul! hoppas man på iallafall. åker halv tio på morgonen och är tillbaka runt halv sex, wooohooo! så nu har jag och minela betalat och lämnat in lappar, så allt är klart för den delen. sen blev det in till stan igen och kolla på skor, jag blev riktigt kär i ett par klackskor! ohgooood. hoppas bara på att ingen köper dom, (A). ska in dit imorgon igen, men först ska jag leka ekonomisk och kolla om jag har råd till allt jag först måste tänka på! :) hihi, aja. vi hörs väl snart igen. puss!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt du var :)

2009-06-17 @ 20:03:08
URL: http://lindaas.se
Postat av: sandrs

hur mycket kostar en dag på tosselilla? :)

2009-06-17 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0