MÄSSA - (:

Hejsan hejsan!
nu kan jag skriva lite kort, snabbt! jag hoppas att ni mår bra, ni där ute :) själv mår jag ganska bra faktiskt, fick hostanfall i skolan idag, hah! kunde inte sluta, men den försvann senare, hmm? haha. men det är iallafall bra nu, nu när allt börjar försvinna, det är bara hostan kvar som kommer då och då, när den känner för det liksom. (Y) iallafall!

dom senaste dagarna har jag praktiserat, handlat godis, varit ute, ätit på kebabgrillen osv osv. - anledningen till att jag inte skriver så mycket - detaljerat idag är för att jag inte orkar och för att jag absolut inte har tid, men ändå sitter jag här och skriver för att ni ska ha något att läsa - något nytt när ni klickar in på min blogg. så att ni inte alltid ska se samma sak hela tiden. men men, idag var det skola, fick reda på att vi ska ha nationellaprovet i engelska imorgon, hmm whuuups? det är muntligt, så inte mycket man kan plugga till? men jag och e var duktiga idag och pratade på engelska nästan hela dagen i skolan idag, bra va? så vi hoppas på mycket bra resultat imorgon - vi två ska då prata ihop. iaf, sen hade vi en mässa idag, vår klass då. det var ganska kul, hahaha ohnej. sen blev det stan snabbt och sen hem. låg och såg på tv någon timme och sen blev det att packa och sticka till jobbet - åt först en hamburgare från sibylla! ;D jobbade och nu är jag hemma, har precis duschat och nu måste jag verkligen komma igång, jag har inte börjat plugga än! oooh. men nu har jag iallafall hört av mig,

kram på er och ta hand om er, nu får jag paniiiiiiiiiiiiiiiiiik. måste plugga,
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0