shopping

hejsan hejsan! längesen! jag ber om ursäkt för att inte ha uppdaterat igår och idag, förens nu.. men jag kan faktiskt inte hjälpa det! jag kunde vara inne på msn men inte på internet på vår dator. vet inte varför.. . just nu sitter jag vid s dator, lånar den snabbt för att kunna höra av mig lite! jag vet inte om internet fungerar på vår dator nu, men jag skriver nu iallafall. tänkte berätta lite om igår och idag :)

igår - fortfarande sjuk, men det blev praktik iallafall. dagen innan vi öpnnade, och skoj var det. vi fixade och mixade inför morgondagen, sen blev det lunch och jag åt på mc donalds. efter lunchen blev det att fixa sängar och sååå, helskoj! :) sen blev det hem, och jag tog det bara lugnt och gjorde inte mycket annat.

idag - fortfarande sjuk, praktik! :) öppnade idag, riktigt skoj var det idag! jag menar det!:) fullt med folk, det bara öööösade in hela tiden. så man hade att göra all the time!:) trött och sviiiiiitti blev man, hahaha ue. ja och idag åt jag på praktiken, det blev toast med smör och kalkon, sen la jag in ägg, ni tänker "hur går det till, är det ens gott" som dom på praktiken gjorde haha, men, mmm! det är riktigt gott, jag lovar! och så blev det coca cola till det:) efter praktiken, när jag slutat, vid sex så var selma redan där med mig så vi gick till stan, skulle handla present till henne eftersom att hon nu fyller år den 5 mars, men mer ska hon få, hade tänk köpa allt idag men mirela köpte det ena jag skulle köpa. så istället köper vi imorgon igen, (mer). sen fick jag också med mig två par tubtoppar från MQ, jag som inte alls tycker om den affären men men, mirela fick mig till att gå in där och hur gick det? bra! haa, jag har tagit kort på dom så förhoppningsvis lägger jag inte dom när jag installerat min mobil till datorn, ja ni fattar. tubtopparna är, vit och svart. alltså, en är vit och en är svart. sen fick jag också med mig ett par tights från gina tricot, dom har jag också tagit kort på och bilden kommer väl in någongång. sen köpte jag också ett par strumpor på mq, hihii. imorgon blir det meeeera handla! haha.. men detta är inte likt mig, det är inte bra att gå i stan när man är med mirela, då handlar man för fullt! det har jag skrivit en gång innan, om inte flera gånger. goosh, så ska jag dit imorgon med henne. önska mig lycka till, till att inte slösa för mycket! (A)

nej nu ska jag sluta pladdra, nu ska jag lägga mig i sängen - har ganska ont i ryggen och så ska jag se på tv. pusspuss på er! och änn en gång, sorry för dålig uppdatering!

mewantyou.

Kommentarer
Postat av: eliiin

så sööt syskon bild :) btw, kände knappt igen din syster med den hårfärgen ;)

2009-03-04 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0