"STÄNGER AV"

hej. jag ber om ursäkt för riktigt dålig uppdatering. men jag kan verkligen inte hjälpa det! så nu har jag bestämt mig för att "stänga av" bloggen sålänge, jag menar då inte att ta bort den och så, utan låta den stå tills mitt internet fungerar igen, om det nu blir någongång alls. men vi får hoppas! jag klarar knappt av detta, saknar att skriva så mycket! oh. men men, jag får stå ut, ni också, ni som tycker om bloggen! :) men jag lovar, jag kommer tillbaka! så fort den fungerar - btw, det kan hända (som tex nu) att jag skriver in något inlägg då jag har tillgång till en annan dator. kram på er! sköt nu om er, så hörs vi när jag kommer tillbaka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0