veckan

Hejsan! :) nej, mitt internet fungerar fortfarande inte - oonly msn, varför vet jag inte och jag föörsöker fixa detta men jag kommer ingenstans.  nog om det.. . tänkte bara berätta lite om de senaste dagarna.

i måndags var det en helt vanlig dag, först praktik och sen hemåt, samma sak hände i tisdags - praktik, sen hem. i onsdags blev det skola och sen stan en kort stund, efter det gick jag hem och packade inför jobbet, sen blev det stan igen med syster och jag fick med mig present till henne, även några kläder till mig själv, som jag redan berättat innan och som jag lovat lägga upp bilder på men jag tror verkligen inte att jag kommer göra det eftersom att jag inte får igång detta med internet, bilderna har jag fixat, dom har jag lagt in men sen fungerar ju inte internet som jag berättat mer än tusen gånger, så vi skippar dom bilderna, sen är det ju inte alls kul att se bilderna flera dagar efter att jag handlat kläderna, visst? så vi skippar det. torsdagen kom och då var det skola, sen efter det hjälpte jag mamma och sen blev det hem. på fredagen hade vi studiedag men jag var på skolan iallafall, skulle lämna två böcker och sen cyklade jag hem igen. vilade lite och sen var det dags för att fixa sig och så klart gjorde jag det ganska sent, kanske två timmar innan jag skulle möta upp F. men jag hann, hade bara såååå brottom. när jag var klar så fick pappa köra mig till bussen eftersom att jag aldrig hade hunnit om jag hade gått och aldrig att jag hade cyklat i det vädret + att jag var fixad, hmm? iallfall, jag mötte F och vi tog bussen till E och där var även M, sen åkte vi till lokalen och där var redan alla i klassen nästan. vi åt kebabpizza och sen var det prat och någon lek - "jag har inte", tror jag den heter eller så hittar jag bara på. hah, men men. kvällen var helt okej, trevligt. runt halv ett eller vad klockan nu var ville E hem så jag och E fick följa henne, vi sa hejdå till de andra och gick, hmm vilken upplevelse man fick på vägen! sen väntade jag och E på att M skulle komma och köra hem mig men det tog ganska lång tid måste jag sääga.. ;( men hon kom iallafall, innan E tog bussen. så jag dog inte! sa hejdå och var hemma halv två, heeelt trött och jag kunde knappt gå, mina fötter! dagen efter - lördag, blev det kvällsan och jobb direkt efter, snacka om att jag var trött! som tur var jag inte i vattnet idag heller, kunde ju inte! så jag var uppe på land, helt okej. sen blev det hem, skulle egentligen hem till janna och äta pizza men jag orkade verkligen inte, sorry <3 jag var såååå trött, så jag var hemma lite, sen ville jag ha lite luft så jag gick ut och handlade godis och läsk. efter en stund ville jag hem, orkade inte vara ute längre så när jag kom hem blev det datorn, och sen sooova. idag blev det kvällsan, jag orkade verkligen inte! det regnade riktigt mycket och jag skulle ut /: men jag klarade mig iallafall och nu är jag hemma, har varit det hela dagen. är grymt trött och har inget att göra. jag hör att dom andra ser på film, ska joooiiina!

btw, jag är foooortfarande lite lite lite sjuk, har ont i halsen, hostar riktigt mycket och är allmänt trött om dagarna.

ha det bra så hörs vi nästa gång jag får tillgång till internet, kram på er.
& tack för att ni fortsätter läsa bloggen - även om jag inte kan uppdatera mycket just nu, men jag ska gottgöra er.

bilden är tagen med min nyyya söta mobil, bra kamera va? ;) - ny bild btw,
men det fattade ni nog, när jag ändå skrev att den togs med min nya mobil? (A)
iaf, bilden är kanske 3 dagar gammal, om någon är intresserad (AA) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0