bröllop




så, det får räcka. även om det bara blev tre bilder på mig, men men.. /:
det finns ju vissa som inte vill visa sig på bloggen & vissa som inte tycker om bilderna så bilderna inte ska läggas upp. så jag låter bli, det får bli dessa tre. men men!

gårdagen var helt okej. dagen började med att det blev jobb på badet, till två, sen hängde vi med syster för att handla blommor och sen hem för fixning. vi alla blev klara klockan fem och sen började vi köra mot landskrona. kom fram runt sex - lite över. skoj! god mat & allt. bra musik, haha.... 

jag har ju inte så mycket att berätta egentligen. det var kul, trevligt & allt. det är vad jag har att säga.
nu ska jag göra annat, puss på er.

btw, jag funderar starkt på att lägga ner bloggen. helt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0