CARIB KREOL



lite konstiga bilder - men jag bjuder på dom. haaaha......

Helloo!
Amela is hooome now. haha, okej. jag måste bara säga att jag har haft det riktigt riktigt trevligt ikväll! verkligen! jag satt ju och skrev här på bloggen innan när jag behövde duscha & fixa mig. därför kom jag också försent! hmm! haha, men det var bara fem minuter så. :) när jag kom åkte vi direkt. först blev det hem till D och äta lite snacks. sen körde vi till restaurangen som heter Carib Kreol. jättemysigt var det där! jag äter ju inte all mat så jag blev lite orolig där, haha. men det löste sig, tack A! när vi ätit klart blev det att leta efter något café som var öppet men vi hittade inget. sen åkte vi istället till burger king, åt choklad "muffins" och sen beställde vi också en "mcflury" fast med något annat namn? sen åkte vi hemåt. så nu är jag hemma, kom precis! är inte alls trött, men måste ändå lägga mig snart, - jobb imorgon!

em.. ja, vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0