Eminem

fick en känsla av att jag är tvungen att skriva ett inlägg om eminem. alla vet vem han är! :) jag kan börja med att jag älskar honom! jag har alltid tyckt om eminem, jag minns, när jag var liten.. att jag stod upp och dansade till hans låtar, var galen i honom. jag minns att jag var kär i han & stans låt, minns inte vad den heter.. men den då hans tjej "stan" då, är gravid och han kör henne i sin bil, hon är då i bagageluckan, sen åker dom ner i havet.. så dör dom =(.. . ja, och jag älskar den låten än! jag har också gjort några arbeten om eminem, skolarbete då. grymt skoj att göra arbeten om någon man älskar, någon man tycker om riktigt mycket, någon man vill träffa, osv osv.. såg honom på kanal fyra för någon dag sen, såååååå fin är han, and i love his new song. dont you? haha.. ja, man kan inget annat än att älska eminem.. lovelovelove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0