FILM

hejsan. jag har inte hört av mig de senaste dagarna. sorry! jag har en anledning till detta! och det är att min dator bara stängs av, av sig själv hela tiden och jag orkar inte sätta igång den när den ändå bara stängs av innan jag hinner göra något. så, ja jag kommer inte blogga - jag kommer ju blogga då jag får tillgång till en dator, och jag vet inte när det blir..

iallafall. tänkte bara berätta vad som hänt de senaste dagarna.

jag har tittat på många filmer!
Arn Tempelriddaren - måååååste se tvåan också. jag verkligen älskar den filmen. :)
sen såg jag Bröllopstestet, & sen såg jag också Martian Child - igen. HAHAHHA. asså älska den filmen. (barnet från mars) sen har jag sett fler under dagarna men minns inte vad de heter.

nej nu ska jag se Big Mama, och vänta tills syskonen kommer hem med mat till oss alla. så ska vi mysa lite :)
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: isa

Ja hehe :)

Tack så mcyket sötnosen! :D och detsamma!

Big mama, den är rolig haha :)

2009-05-10 @ 22:56:56
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0