Honey Honey - Mamma Mia

meen tjjeeeena.
alles gut? ;)

här sitter jag och söker runt här på internet. kollar genom bloggar, bilddagboken, facebook & annat skoj. har ju ingen skola idag, och inte heller imorgon och jag måste erkänna att det är sååå härligt! imorse vaknade jag vid åtta men somnade sen om igen och vaknade ttill då våra bästa år skulle börja. bra, då missade jag inte det. och imorgon kommer det visas något intressant där, jag var så glad att jag skulle kunna se det eftersom att vi inte har skola imorgon. men nejjjj. ska jobba imorgon, från 08............... önska mig lycka till, jag som inte ens orkar gå upp så tidigt för att gå till skolan. hmm =( men i will do it. 8 till fyra. menmen..

igår var jag och storasyster och fikade på systrar&bönor - jobb. jättegott, - (vet redan om det) haha..... sen åt vi också efterrätt där, därefter blev det att gå till gina tricot lite och sen ringde chef från badhuset och undrade om jag kunde jobba, såklart sa jag ja och då blev det jobb i två timmar. sen var vi ute lite, sen hem igen. skönt!

btw, jag har inte berättat om att jag råkat ta sönder min ena lins.. whuuups? skulle tvätta den så rökade jag trycka för hårt så den blev två istället för en! ;( men jag gick till optikern igår och fick en ny. om en vecka ska jag dit igen och kolla om jag är nöjd och om allt gått bra och bestämma mig om jag ska ha linser eller inte. jag ska! :) det har inte alls gått så bra, eller jo det har det (med att sätta linserna på plats) men det har bara tagit ganska lång tid, kan ta upp till en halvtimme om inte mera... men imorse tog det inte ens en minut. jag börjar lära mig!

nu sitter jag ensam hemma och det är sååå skönt. det enda man hör är min musik och tangentbordet här, hiih.. alla andra är ute, jobbar, spelar match. :) jag sitter här och har absolut ingen lust att gå ut, jag har känslan att plugga och det ska jag göra, ja ni får tycka vad ni vill, hahaha :) det är riktigt fint väder ute och istället för att gå ut och sola - vilket behövs, så sitter jag här inne och ska plugga. men jag har inte börjat plugga än, får börja göra det snart, annars kommer jag inte orka senare.. =)

btw, student snart yepp. man är bjuden på många studentfester, men vart ska man ta vägen? ja, det är frågan.. . men nu den 5 juni är jag bjuden på två, vilken ska jag gå till? det är inte heller så att dom ligger nära varandra så jag kan vara på båda, och då menar jag först hos den ena och sen hur den andra men det är heller inte så snällt att bara vara där lite och sen gå igen, men bättre det än att inte gå alls på en av dom. men det kommer iallafall inte bli båda, det är vad jag vet. men får fundera lite till på vem det är jag vill åka till, för present måste man köpa snaaart ocksåå. eller så går jag ingenstans (A).... ahh,


nej nu ska jag gå och fixa något att äta och sen ska jag börja plugga samtidigt som jag lyssnar på Honey Honey med Mamma Mia. älska låten! (: senare, om jar har lust så ska jag till stan och möta storasyster, så ska vi fika eller ta en glass. vi ser!    men men, ha det bra så hörs vi igen - någon gång i livet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0