linser - i like it.

så, nu har jag linser och det går bra faktiskt. jag gillar det! jag var riktigt nervös i början, riktigt nervös! men allt gick bra, fick en jättesnäll optiker som hjälpte mig med allt. han lärde mig att sätta in linserna och att ta ut dom. först var det lite klydd eftersom att jag blinkade när han la in dom till mig, haa och lite skratt. hmm? iallafall. nu har jag linser som jag ska prova att använda i två veckor och sen ska jag tillbaka dit och se om jag vill ha dom. om jag ska beställa! vi ser hur det går! idag gick det jättebra iallafall, kändes bara lite konstigt men det gick bra.

innan optikern gick vi till H&M och jag handlade ett diadem, vitt! jag älskar det!:) sen handlade jag glass på tasty house. gott. sen var jag lite på gina tricot och därefter cyklade jag hemåt.


nej nu ska jag inte sitta här och inte göra något alls. måste börja plugga!
har prov imorogn, hbaaaaaaaaaaaaaaa....


aja, ha det bra.
puaaaaaaaaaaaa! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0