malmö

hejsan.
ibland kan man bara få någon känsla att lägga ner allt och bara strunta i allt. den känslan fick jaag igår, men idag känner jag inte likadant. så, lyssna inte på allt jag skriver/säger om att lägga ner bloggen. för det kan vara att jag haft en dålig dag och då kan det hända att ja skriver så. men ändå inte menar det, eller inte vill det dagen efter.. men men /: sorry för jag är sån!

över till dagen!
dagen började med praktik, efter åkte jag, anna och sanna direkt till malmö. åt på v.i.s.p.a och sen blev det glass, vet inte vad stället heter, där vi åt glassen.. riktigt skoj :) sen blev det hem, selma ville ut så vi gick en snabb runda. en härlig dag! loveit!!!

ha det bra :)
 

bild från Dino Merlins konsert.

Kommentarer
Postat av: isa

Ja du har rätt :P. Man ska hålla sig borta från vattenpipa fast det är ändå rätt så kul att röka det när man är många :)



Jag gör ingenting, väntar på middag och ska plugga. själv? :)

2009-05-19 @ 17:54:48
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0