Beställt kläder från Nelly

Oj, HEHE? Hade helt glömt bort bloggen, vilket inte är bra. Haha.. Sitter just nu och lyssnar på musik, dricker coca cola och äter kanelsnäckor. Känns jättesent men klockan är bara kvart över tio, och alla sover här hemma. Utom jag då, och min storasyster som inte är hemma än. Jag har inget att göra och orkar heller inte lägga mig, inte än. Jag är ju ledig imorgon, så varför skulle jag? ;P Innan satt jag iallafall med storasyster och beställde kläder från Nelly.com. Jättefin klänning blev det till mig, + ett par klackskor, om inte två. Minns inte riktigt om jag tog dom andra också. Men vi ser väl när dom kommer hit, höhö ;P Sen har jag också tittat på Mammas pojkar, sjukt bra. Varför har jag inte tittat på det innan? Jaja, thats life. Det nya programmet/serien som visades idag, Glee tror jag det heter. Såg det också, vad ska jag säga? Inte min typ.

Btw, innan idag gjorde jag en jättebra grej, kändes bra och konstigt samtidigt. Bra för att man lärde sig något, och konstigt för att det var sååå längesen som jag pluggade känns det som. Hmm? Aja, har iallafall gjort ett arbete och börjat på ett annat, gut! Sen har jag också varit i stan en snabb runda, blev även hjälpa mamma innan det. Sen solade jag lite, längesen sist! Märks på långt håll!

& vad händer imorgon då? Jo, det blir nog Malmö. Om inte, så ska jag nog fortsätta plugga och sen vet jag inte, kanske hittar man något roligt eller så är man hemma och vilar, fast jag behöver vila sjukt mycket så gör jag inte det. Även om jag varit ledig nu i tre dagar! Jaja, mitt eget fel & ingen annans. Men vi får väl helt enkelt se vad som händer imorgon.

På lördag blir det iallafall jobb & efter det vet jag iiinte. (Idag jobbar jag på S&B och inte på badhuset för er som undrar) & på söndag är jag ledig.

Nu ser jag på TV3, vet inte vad det är för något men verkar roligt för publiken skrattar.. HEHE... . Nu går jag, ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0