EMA 2009

Hejsan! Idag är jag på lite bättre humör och tänkte därför ta chansen att skriva ett inlägg innan jag blir på sämre humör, om jag blir det! ;P

Skolan har varit helt okej idag, en lektion och nu är jag hemma. Jag hade tänkt städa lite här hemma, i med att jag bara låg i sängen hela dagen igår och inte gjorde någonting alls här hemma, inte så snällt ju. Ska höja lite musik och städa till muuuusiiiken, love! :)

Såg ni EMA igår? Herregud! Ohgod! Tårarna höll sig inne men var nära på att rinna ut, jag blev så glad & så lycklig när jag såg Tokio Hotel spela, seriööst. Hur ska jag då reagera när jag ser dom live i mars? Åhå.. . :) Och sen när dom vann, Best group, ja vi alla vet redan att ni är bäst i allt. Ingen tvekan om att ni skulle vinna. Vi vet att ni är bäst :) We love you!

& sen, Eminem.. Åhååå.. Snacka om att killen är dööödssnygg! Ganska roligt när han hade gjort en egen MTV sån sak, som dom får. Haha, han är för söt! Nej nu ska jag gå, måste börja städa. Ha det bra, vi hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0