En timme, eller två?

Hej! Skriver snabbt för jag har inte tid med att skriva egentligen!
Pratade precis med E i telefon, bestämde lite saker & sen blev det K i telefon också. Vi bestämde lite saker där med, som ska göras imorgon då! Lite trist med kiosken, att man missar Drama imorgon, jag gillar drama! =( Jaja. Nu har jag iallafall en timme, eller två? Vad ska jag ta? Till Ugly Betty börjar då asså, nu kommer problemet. Ska jag missa det eller ska jag se det? Jag tror nog jag ser det, eller? Vi får iallafall se om jag hinner klart! Jag (vi säger att jag har en timme på mig) ska duscha, ta fram kläder, äta, ta bort nagellack & klippa naglarna (får inte ha långa eller nagellack på jobb) (jo, man får kanske ha långa, men inte för långa & plus att det är grymt jobbigt med långa naglar där!) Så det får klippas bort! Vad mer? Funderar på att städa i garderoben men jag hinner verkligen inte på en timme! Kommer ta MINST en timme + de andra sakerna jag måste göra? Nu har jag liiiite brottom :) PUSS


Känns som om den dagen kommer bli fake, känns inte som om det kommer bli en lyckad kväll.. Åh! /:

Kommentarer
Postat av: Patricia

hejhej!

Ska du på någon av tokio hotel konserterna i antingen sthlm eller gbg?

2009-11-17 @ 19:22:30
URL: http://paatriciaas.blogg.se/
Postat av: Tanja

hejsan , säljer 3 par heels , 2 från nelly.com och 1 par från nilzon ! alla helt nya :) intresserad , så kolla in min blogg :)



mvh tanja

2009-11-17 @ 22:45:32
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: Patricia

SV: Det förstår jag nog, jag vill inte heller köa, ja har sittplatser på göteborg konserten :)

2009-11-18 @ 08:32:58
URL: http://paatriciaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0