inget bloggande på två dar!

Ojoj, rekord! Haha. Nej men någongång får man viiiila & skippa bloggen, aiiii?

Jag är iallafall hemma från jobb nu, äntligen! Är sjukt trött, kan nästan som när som helst. Sjukt jobbig dag idag iallafall! Skit i det nu, nu är jag ledig i några dagar igen, sjukt härligt! Annars hoppas jag att allt är bra med er där ute, här är det bra förutom att jag är trött, som ni säkert redan fattat.

Ja, vad har jag gjort då? Igår var vi i malmö och det var helt okej! Förutom att något skulle gå fel, (inte med oss utan en vän) men men. . Sen blev det hem & thats it. På bussen hem kunde jag somna när som, jag vet inte varför jag var så trött men jag blundade nästan hela vägen hem, hih.

Idag har jag bara jobbat, är hemma nu och funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag hade velat hyra film & handla godis, mums. Fast jag är inte så sugen på godis? Jag förstår mig inte på mig själv, jajadå. Jag får se vad som händer, får bara inte glömma att handla till kiosken till måndag, OMG! Ja, you get it, you know what a f*ck i mean!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0