istid

Shoj. Sitter och äter på en banan nu, har absolut ingenting att göra. Eller jo, massor men jag orkar inte göra någonting av det. Jag borde, när jag ändå inte gör någon nytta, börja och kolla genom min garderob, som är full & då menar jag FULL av kläder. Måste nog slänga något? Använder ju inte ens två tredjedelar av det. Kanske något & tänka på? Sen så måste jag också plugga, något annat jag också borde tänka på? Kanske ta och öppna böckerna och börja? Mh, kanske.. Sen tänkte jag att jag också kunde kolla genom min hylla, slänga lite saker därifrån också. Städa hela rummet, varför inte? Jo, för jag inte orkar! Men det hade varit nice, riktigt nice. Något annat jag tänkte skulle passa, var att hoppa in i badkaret och tända levande ljus och bara ligga där och slappna av, kommer det gå? Nej. Först kommer vi till en sak, och det är att om man ligger i ett varmt bad och bara vilar så kommer man ju ändå få gå upp någongång och då kommer man frysa ihjäl, så kallt som det är. Sen så kan man ju inte ligga där och slappna av då vi precis fick gäster. What am i going to do now then? Em.. . Jag är hungrig.. . Haha, asså jag bara klagar... Men varför ska det vara så kallt?

ÅÅ, jag kom på en super bra idee som jag kan göra!!!! Måla naglarna, nu när jag ändå är ledig någon dag från jobb så kan man ju ta chansen, vi får ju inte ha nagellack på jobb vilket jag inte alls tycker om. För jag älskar nagellack! )= Men nuu ska jag, men nu kommer vi till problemet.. Vilken färg? #BillKaulitz, #rosa, #rött, #svart, #vitt, #beige, #lila, #övrigt? Vet ni vad? Vi får helt enkelt se sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0