Ledig måndag

Åh, skönt att bara komma hem, sätta sig i vardagsrummet med en påse full med ostbågar, coca cola och titta på tv. SKÖNT! Annars brukar jag alltid få dra in till stan & ruttna där medans jag väntar på att klockan ska bli tre så att jag kan börja jobba. Slutar alltid halv ett och börjat tre, ja jag tycker det är onödigt att gå hem & sen gå tilbaka till stan igen. Halv ett - tills jag går hem är klockan kvart i ett, jag hinner äta & vila lite, sen får jag gå igen. Fast, nu när jag ändå skriver om det verkar det inte så jobbigt. Men jo! Det är det, orka gå hem & sen gå till stan igen någon liten stund efter. Hihi (A) LAT.. . Iallafall, nu sitter jag här (ledig idag från jobb - första gången på år?) hihi, och tittar på Gossip Girl - Love.

Jag känner att magen ropar efter mat men jag orkar inte resa mig så jag proppar i mig ostbågar istället. Haha, ue nej nu låter det som om jag är värsta feeta tjejen som inte orkar göra något alls. Äh, ta det som ni vill! =)

Nu ska jag fortsätta med att se på tv - lägger in någon bild från fredags också om det inte tar hundra år idag också. Puss

Får räcka änsåläääänge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0