nelly.com

Hello! Nu har jag fått tillbaka känslan, lite av den iallafall så nu tänkte jag ta chansen och skriva några meningar. Idag var det skola, såklart. Men denna veckan är det min och emmas s.k kioskvecka så ingen "skola" för oss, jo men inga lektioner om alla ska förstå. Stod där idag, till ett fyyyfan vad tråkigt. Höll på att somna! ;P Sen blev det hem & när jag väl var hemma lite kom mamma och då gick vi till DEMI, för hon skulle få massage (hennes födelsedagspresent av mig) synd att man fick boka DÅ och fick massagen väl NU, men men! Bäättre sent än aldrig som man säger. Jag lämnade henne där och sen mötte jag EiLn, vi gick till TTlines stånd(sak?!) haha, och pratade lite med dom. Sen gick vi till stan och skildes sedan åt. Då blev det dags för mig att gå tillbaka dit jag lämnade mamma & sen var det bara till att vänta. Shit, fick vänta i en timme. Vilken lyxig massage som varar i en timme, helloooOoOo? Jag måste också fiiixa mig en massage snart, någongång, innan jag dör... . Iallafall, när jag sen kom hem fick jag sms av syster, där det stod att våra saker har kommit!!!!! När hon kom hem stack vi dit och hämtade dom. Mitt: ny klänning & ett par skor! LOVE! Jag gillar bååååååda :) Tog bild med cammen, ser kanske inte så bra? But you will see it at sisters party, IF you will be there ofc!:) Haha, nej men så är det.. Har btw beställt fler saker, som förmodligen kommer imorgon! ;)

Hmm. Känns som om något fattas? Vad har jag glömt? /: Något känns inte rätt men jag vet inte vad.. . Aja, får sova & så kanske jag kommer på det imorgon? NAT.. .

Bjuder på en bild från idag, tagen med min datacammmsic..


Thats it!
Ni får bara se så lite av klänningen buhuhuuuuu :) PUSS nu sover jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina dom va:D vilken storlek?

2009-11-16 @ 22:35:21
Postat av: amela

Svar till anonym:

38 :)

2009-11-16 @ 22:37:26
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0