22-10-09

Hello there! Jag kan börja direkt med att jag är superhungrig! Men åt precis, hmm. Normalt? Jag är också supertrött, vet inte om jag ska sova bort hela torsdagen - vilket verkligen behövs, jag behööööver sömn! Eller om jag ska göra annat.. Finns inte så mycket att göra egentligen, just ja! Hoppas alla "över arton" har roligt ikväll då! Eftersom att vi som inte fyllt arton än, inte kommer in till höstmiddagen som är ikväll. Jag vet, riktigt roligt vi har det! Palla..

Jag måste bara lägga till detta! (:
Idag har jag och elin varit riktigt duktiga. Även om vi brukar sluta fem över halv tolv på torsdagar så stod vi i kiosken från kvart i åtta till två! Sen vid tio, ville såklart ingen hjälpa till med att gå till elevrådsmötet eftersom att jag och elin stod i kiosken och inte kunde gå dit (vi är klassrepresetanter - stavning) så fick vi stänga snabbt och vara där. Vi var inte med hela tiden för vi kunde inte ha kiosken stängd, men vi var med under det viktigaste. Tur att vi stack dit, pratade om vår kiosk osv osv. Iallafall, så gick vi ner till kiosken igen och sen skulle elin gå vid tolv, så kom Kevin och stod med mig tills hon kom igen.

Ja, det var det. Imorgon, efter kiosken ska jag till Malmö & schoppa - let's go! (: Puss
Här kommer några cambilder på mig, för någon sekund sen.

BU! Haha, nääääärbild! Btw, bilderna är icke redigerade, bara ljuset som ändrar sig HAHA.. Nej men, you get it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0