Allt i ett

Hoj. Idag hade man utvecklingssamtal, gick hur bra som helst! Nu är det klart, ah! Vad ska jag säga? Idag var det absolut inte min dag. Finns många anledningar, etc att man grät idag i skolan. Jag orkar inte med det längre, jag klarar inte mer! Men, det är inte det jag ska prata om. Jag ska skriva om vad som hänt under dagen, och ja först var det skola och efter det blev det hem. Städa lite och sen kom Karna, vi körde in till Malmö och träffade folk där. Skoj! Så jag har nästan precis kommit hem och började fixa makaroner medans Karna satt vid min dator och jag försökte plugga. Vi åt och nu har hon gått. Jag tänkte såklart bara skriva lite kort innan jag gick och la mig. Är sjukt trött!

Ja, alltså var vi i Malmöstad idag och luffade runt lite. Igår, ja igår var Karna här också. Fast då var vi på Systrar & Bönor och tog en fika, satt och pratade. Jag tror nog att hon tröttnade på mig igår. Jag satt och pratade & pratade och slutade aldrig. Kan man säga att jag var en dyrasellkanin (stavning)? Ah, men hon berättade massa saker också så det är alltid trevligt. Shit asså, det har verkligen inte känts som om vi varit borta från varandra så länge. Tiden går så fort, men så mycket vi pratade om, hallooo.. . Kul var det iallafall! Jag försökte få henne att sova över här och sedan gå med mig till skolan men det ville hon inte. Buhu. =(

Igår hittade jag även världens finaste skor, jag blev kär i dom så fort jag såg dom.. Åh, jag vet inte vad jag ska göra.. .

Btw, vill ni veta. Igår var jag och sökte på olika gym och så har jag blivit medlem nu. NOOOOOOOOOOOT. Som jag skrivit innan, varje gång jag skriver "nu ska jag gå och sola, ex" så gör jag allt annat förutom det! Alltid! Så jag borde nog sluta skriva om vad som kommer hända utan istället om vad som hänt. Vad tycks? Haha, nah det är jag som bestämmer om vad som ska stå här och vad som inte ska stå här. Vi får bara se hur det går för mig, om jag klarar detta. Nej men saken är den att jag inte gick & blev medlem på något gym, jag visste det. Jag sitter och har värsta sug på att börja gymma och så skriver jag såklart ner det, när jag sedan skrivit klart går jag bara och gör annat.. Något helt annat och struntar i vad jag lovat mig själv, äter godis också såklart! Määään, this is hard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0