Bloggdesign - haahaaaha

Ja, jag hade lite tråkigt så jag tänkte att jag skulle göra om min blogg. Vilket inte var bra, haha! Jag får inte ha tråkigt för då vill jag direkt göra om min blogg, jag som sagt att jag ska ha den som den är länge! Gick det? Haha, ja det gick ju hur bra som helst. Naaaaaaaaaat. Men ja, haha, ni får tycka vad ni vill. Det tog flera timmar för mig att göra om allt, göra något och sedan tycka att det är fult och göra om något annat nytt.. Ja, ni fattar jag kom fram till detta och sen tyckte jag att min bloggdesign var rätt rolig, jag ligger där & solar, kul & se? Haha. Nej men jag tyckte att det var roligt, den får se ut såhär ett tag. Skojar! Ska inte säga något, annars bytar jag bara igen. Vilket jag kommer göra! ;P Men, dom små gubbarna som ligger där på bloggdesignen (jag) kanske åker bort någon gång snart, jag tyckte bara att det var lite kul & ha mig liggandes där! ;P Haha.. Nu drar jag, puss.. Måste ha mat!

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Fint! :) Härlig färg.

2009-10-21 @ 18:35:19
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0