Deprimerad?

Ja, det kan man nog säga & det finns flera olika anledningar. En av dom är att jag ska jobba imorgon, orkar inte.. Jag vill vara ledig, men det enda jag kan hoppas på är att tiden går fort och att allat annat går bra. Just nu sitter jag och gör vad då? Em, vad annars är lyssnar på min humanoid, hih. Nu, Zoom into me! Dricker även coca cola och sitter och deppar.. Sitter och tänker på studentdagen, var kommer man fira? Vilken lokal ska man ha? Kommer man ens hitta någon lokal? Sitter och funderar på min artonårsdag, hittar man någon lokal till det med? Det är ju snart! Den 22/10 är det exakt två månader kvar! Ah, jaja.

Noise, let me hear your noise.

Förlåt för konstiga inlägg. Men när jag lyssnar på Cd'n så måste jag bara skriva ner nåååågra ord/meningar från deras låtar.. Så sjukt bra (: Btw, höll på att bli mördad idag! Haha, nej skojar. Men jag höjde jättemycket i vardagsrummet, la in cd'n i vardagsrummet i dvd'n. När båda sömntutorna sover, ja man kan säga att båda blev sura på mig, speciellt den ena av dom som kom och stängde av det.. Men så kommer jag och sätter igång den igen, haha HAHAHAH.. Hmm.... .

Nu ska jag göra annat. Puss!

Te sakam!


Kommentarer
Postat av: jasna

vilken linje går du?:D har du bra betyg:). är det lätt att få bra betyg i gymnasiet hänger allt på proven? puss!

2009-10-11 @ 15:17:01
Postat av: Bavve amin

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

2009-10-11 @ 15:43:01
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: m'

tack ska du ha! :D allt bra?

2009-10-11 @ 16:54:55
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0