Dessie & Paow

Hello! Har precis färgat min lillasysters hårfärg, you wanna know how it look like? Nah, not yet. Höh =) Iallafall, alla ska ju se på (ser på) Ugly Betty nu, och sen ska man såklart se desperata hemmafruar, ofc! Det är ju sjukt bra, älskar den serien. Men, ikväll ska Dessie & Paow vara med på TV. Haha, vem vill missa det? ;P HAHA.. Dom ska vara med på tv8, något program jag inte vet hur det stavas till och vad det ens heter men något på A, i think?

Hade varit roligt & se dom. Jag gillar Dessie för hon är så sööööt! Ja, jag tycker det. Fast bara om hon varit sig själv och inte lekt så mycket som hon gör.. . Hennes blogg är tråkig, tycker jag. Jag säger inte att min inte är det!;P Men jag tycker bara hon är så söt! Så jag vill se henne ikväll. Ska kanske ta en liten titt på dom och sedan se desperata hemmafruar, det börjar ju samtidigt 21.00. Så ah, ska nog sätta mig framför tvn nu och ta fram gottis. Ah, nu börjar det. Puss på er, vi hörs snart igen (:

Btw, Kissie ska tydligen också vara med. Fan vad roligt att se alla tre där! Dom har ju bråkat, ohherreguuud. HAHA, vem missar detta? :O

Me now


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tackar! :D

2009-10-27 @ 23:35:01
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0